در مقالات گذشته برخی از روش های بازاریابی مانند بازاریابی دهان به دهان را بررسی کردیم و به مزایا و معایب ابزارهای تبلیغاتی پرداختیم.
در این مقاله قصد داریم به یکی از بهترین روش های بازاریابی که میتواند با کمترین هزینه به پرسودترین روش برای شما تبدیل شود بپردازیم.
در سال ۱۹۸۴ بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ، توسط جی کنراد لوینسون را در کتاب “بازاریابی چریکی” به عموم مردم معرفی شد و در این کتاب بیان شد که یک شرکت کوچک با بودجه کم چطور میتواند با شرکت های بزرگ رقابت کند.
اما به تعریف بازاریابی چریکیمیپردازیم: استفاده از استراتژیهایی ارزان و خلاقانه و با استفاده از ابزارهایی غیر معمول، در جهت پیشبرد اهداف بازاریابیمان.
توجه کنید که هر بازاریابی پارتیزانی، خلاقانه است اما هر بازاریابی خلاقانه ای، چریکی نیست.
در واقع در بازاریابی چریکی سعی میکنیم تا چارچوب ذهنی مخاطب را بشکنیم، و پیام خود را به او برسانیم.
پس از تبلیغات پارتیزانی شما، بسیاری از وبلاگ ها و پیج های شبکه های اجتماعی در رابطه باتبلیغات شما با دوستان و مخاطبان خود صحبت میکنند.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
نمایندگی رسمی فروش پنل پیامکی , کدهای CRM , USSD و خدمات آی مپ و مسیر یابی مخابرات برای مدیران ، کسب و کارها و مشاغل
مدیریت ارتباط با مشتری و کارت ویزیت الکترونیکی شرکت آی نوتی
کد معرف نمایندگی 1377403491
تلفن 09146475541
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.